Flytt....

Flytten närmar sig med stormsteg, med väldigt blandade känslor. Stundtals känns allt jätteroligt, det ska bli kul att börja plugga på högskola, kul med ny stad, nya människor etc. Ser fram emot att inreda lägenheten också!
Men ibland känns det inte alls så... Har deppat flera gånger den senaste veckan, det blir riktigt svårt att lämna vänner och framförallt familj. Självklart kommer jag komma upp och hälsa på, och de kommer väl komma ner också, och man håller kontakten... Men det blir inte samma sak. Jag har bott hemma i 19 år, nu lämnar jag alla. Min yngsta bror är 8 månader, kommer ju knappt känna igen mig när jag hälsar på. Min pappa börjar också inse att jag faktiskt ska flytta, skitjobbigt när han blir deppig också. Hoppas bara att han klarar sig och inte faller ner i det jävla träsket igen...

Men, överlag ska det faktiskt bli skitkul, och jag ser fram emot fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback