EFIT fredag 13/10

Ja, lite sent men nu kommer bilderna från EFIT (Ett Foto I Timmen) i fredags... Nästan hela dan blev fotad iaf...
Även här går det alltså att klicka för större bild



0.00 har precis packat färdigt inför imorrn

07,00
Har precis gått upp, längtar tillbaka till sängen...


08,00
På med stövlarna och iväg till föreläsning...

Klockan 9 hade jag föreläsning så då blev de inget foto...


10,15
Hemma och diskar undan innan det är dags att cykla till tåget


11,00
Sitter och väntar på tåget och smakar marabou daim för första gången. Jättegod!



12,00
Sitter på tåget och läser metro. Tog den här bilden för att bevisa för "vissa" att Linköping inte helt och håller är nån håla... :p


14,00 
Kommer till min gamla skola, ska lämna nåt och säga hej till folk

90807-24
15,00
Kliver på bussen i Spånga mot Backlura


16,00
Har varit hemma och lämnat min gigantiska, tunga väska. Är på väg till tunnelbanan för att åka in till stan för att träffa Johanna och David.

17,00
Inne i stan och fikar och går runt lite... Glömde fota...

18,00
På väg hem till middagen. Hände inte så mycket på tunnelbanan, satt och pluggade matte...



19,00
Leker med linslusen Agnatius och fotar en massa =)

20,00 Kollar på TV och är lite social...


21,00 
Leker mera med Nius och tar på pyjamas... Gonatt! (kan hända att kl 20 och 21 är förväxlade...)


22,00
Sätter mig vid datorn och kollar sl... Inte så många inne på msn som jag har lust att snacka med.

Resten av kvällen var bara slappt TV-tittande...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback