Helt slut!

Vilken underbar helg! Efter tentan i fredags (som gick hyfsat, tror jag blir godkänd iaf) kom mina håjtojkar hit, så åkte vi in till stan å åt på kinaresturang och köpte godis innan vi gick hem och spelade fia med hutt. Sen nån gång mitt i natten tog vi en promenad som slutade hos min klasskompis =) Vad väl hemma vid 4 eller så...

På lördag dag var det fixa inför kvällens fest som gällde, vilket bland annat innebar att Hanna fick för sig att vi skulle skaffa gardiner... Sagt och gjort, så nu är lägenheten toppenfin! Vi var klara med allting precis när folk började droppa in (Timing! Eller nåt). Hade skitkul hela kvällen/natten, klockan ställdes ju tillbaka en timme också, alltså en extra timme att festa på =))

Idag åt vi varma mackor till frukost och så tog jag och Hanna en promenad innan jag blev ensam vid tretiden... Nu är lägenheten extremt välstädad iaf! *nöjd*

Har precis ätit middag (sent ja), och ska hoppa in i duschen å sova snart... Kanske ska sova snart (trött!), så kan jag vänta tills imorrn med att reda ut allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback