Kort inlägg idag...

Ska precis gå och sova, så jag skriver bara lite kort...

Fick äntligen ta sovmorgon i morse, riktigt skönt! Mamma och mormor "kom förbi" och fikade innan jag åkte och labbade kl 3. Var väl hemma redan vid halv 6 eller så, suttit och pluggat och glott på tv. Håller på att bli sjuk tror jag =( Några gränsvärde-uppgifter är i alla fall gjorda och de gick stundtals riktigt bra, hoppat ökar inför tisdag...

Imorrn åker jag till Stockholm, har till och med varit duktig och packat redan =) Kan iof bero på att jag nog åker direkt från skolan imorrn... Ska förbi Spånga imorrn också, har hittat mina betyg så ska lämna de och få de rättade när jag ändå är där. När jag väl började leta så var det inte så svårt att hitta, de låg precis i samma mapp som de ska ligga i ;) Riktigt förvånande...
Är med på EFIT- grej (ett foto i timmen) imorrn också så då blir det fotande! Lär inte få upp bilderna förrän på måndag tyvärr.

Nu kallar sängen, gonatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback