Kursanmälan, tentor, sommarkurs...

Har gjort kursanmälan nu för nästa termin (ute i god tid som vanligt, sista dan är idag).
I vår ska jag alltså läsa mikrobiologi, cellbiologi, genetik, botanik samt kritiskt tänkande och kommunikation. Den sistnämnda låter ju inte direkt roligt, men i övrigt ska det bli kul med mer biologi.
Sen ska jag läsa floristik och faunistik som är en sommarkurs, har hört mycket bra om den...

Nu läser jag grundkurs i biologi, allmän kemi 2 och matematik 1, för de som inte vet det. Organisk kemi och biokemi ska jag också läsa nu i höst.
Så, där har ni mitt skolår ;)

Fick reda på idag att kemitentan (AK1) gick åt helvete så nu har man en omtenta att se fram emot också *suckar*. Men det är inte förrän i januari och då har man förhoppningsvis kommit in mer i kemin.  
Och mattetenta på tisdag har jag också att se fram emot. Med andra ord en veckas hårdpluggande framför mig. Börjar fatta mer och mer av den iaf.

Har bokat biljetter till helgen iaf, kommer till Stockholm 13.15 på fredag.

Nu är det plugg som gäller! Typ... Middag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback