Söndagsfunderingar

Jag har kommit fram till att:

- Söndagar kan vara väldigt lugna och trevliga, men man inser alltid att det är massa man inte gjort...
- Jag måste plugga matte
- Jag äter alldeles för mycket bröd
- Jag har för lite smör så jag måste gå och handla innan jag kan baka
- Jag har fortfarande inte hört nåt från farmor och farfar, undrar när under dan de har tänkt komma?
- Jag (för en gångs skull!) har flera sms jag glömt svara på
- Jag sitter fortfarande för mycket vid datorn, men det har blivit mycket mindre sen jag flyttade
- Jag har en trevlig håltimme imorrn på sisådär 3 timmar då jag ska plugga matte
- Jag borde laga mat idag att äta till lunch imorrn (pastasallad!)
- Jag borde boka tågbiljetter hem till nästa helg

Frukosttankar ;) Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback