Tenta på fredag

Dvs plugg, plugg och åter plugg som gäller!
Jag och Lovisa satt i 3½ timme i skolan nu ikväll och räknade, och nu ska jag sätta mig igen. Imorrn ska vi sitta större delen av dan, lite duktig känner man sig allt!

Fick reda på att jag blev godkänd på matten igår =) Bra bra.

Idag är första gången på flera dar som det oregnar- äntligen! (Ja, om man inte får stänga en dörr för att den kan gå i olås, så måste det väl kunna oregna). Passade på att pyssla med kaninerna innan jag åkte och mötte Lovisa.

På nåt sätt ska jag hinna städa innan folk kommer hit på fredag också, helgen ska bli jättekul :D

Och sen blir det underbart- kemin avslutad, den enda kursen jag inte är klar med är biologin och där är jag ikapp (dvs ingenting att göra förrän nästa föreläsning). Organiska kemin börjar på måndag- då kanske man äntligen har en chans att vara med i fas från början! Skönt... Nästa vecka har man tid att ta upp träningen också =) Sen den helgen blir det SM i Sandviken, helgen efter det utställning i Norrköping och några dagar efter det åker jag nog upp till Stockholm på tisdan...
Riktigt positiv för första gången på länge =)

Det enda skumma är att jag sover hur mycket som helst den senaste veckan och är ändå läskigt trött. Känner mig inte sjuk men börjar fundera på om inte nåt är fel iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback