Duktighets-dag

Känns lite så i alla fall... Hade labb kl 8 imorse och större delen av förmiddagen, sen ägnade jag och min (tillfälliga) labbgrupp lunchen åt att skriva labrapport (skönt att ha den inlämnad och klar!). På eftermiddagen matteföreläsning, rapportskrivande (labben förra veckan, blev visserligen inte klar men ska fortsätta ikväll). Kom väl från skolan vid 5, hem och hämtade kemiboken och vände i dörren... Åkte till Sandra och pluggade och sen har jag storstädat hos kaninerna nu när jag kom hem.
Håller på att laga mat, är jättehungrig!

Börjar kännas lite småstressigt till kemitentan som är nästa fredag... Ska plugga mera ikväll om jag hinner.

Ikväll ska jag och David fixa iordning här hemma och tömma köket, hallen och sovrummet så gott det går. Imorrn kommer målarna som ska tapetsera. Vi valde tapeter så sent som i går, blir ganska ljust och diskret...
Har tagit bilder på lägenheten, ska försöka lägga upp dem men sladden till kameran är visst kvar i Stockholm...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hey!D - vicken skillnad!
Du har snyggat till bloggen ordentligt!
Kul!

2006-09-15 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback