Länge sen...

Hehe, var några dar sen jag skrev. Har haft fullt upp, eller nåt...

Helgen var konstig :p Blev förfest kl 23 i fredags som vi stannade på, sen blev det efterfest hos Lovisa. Var hemma rätt sent... Eller tidigt kanske man ska kalla det?
Plutten dog i lördags... Jobbigt efter fem år. =(

Resten av helgen har gått ut på att sova, slappa och skjuta upp städandet. David var inte hemma så jag var osocial resten av helgen. När jag ledsnade på det på söndag eftermiddag/kväll så skulle folk vara duktiga och plugga... Var ju till slut tvungen att städa så att den stackars målaren skulle ta sig in i vardagsrummet. Fast möblerna lyckades jag inte flytta själv, så det fick han hjälpa mig med när han kom och väckte mig på måndag morgon. Oj då, råkade visst stänga av väckarklockan =P Imorrn är han nog klar i alla fall, då kan det ÄNTLIGEN bli ordning här!

Ska nog åka till Tornby i helgen och handla lite... Utforska Maxi också kanske? Då får man tårta på köpet =)

Imorgon ska jag och Marie på box =) Ska bli skönt att börja träna lite mer än att bara nöta i joggingspåren i Rydsskogen. Kanske simma också?

Har faktiskt försökt hitta medryttarhäst också... Men inte så jätteaktivt, och inte hittat nåt överdrivet intressant än.

Den här veckan är sjukt fullt upp... Kemiföreläsning varje dag utom torsdag, då har vi labb och lektion istället. Också matte och lite biologi på det- stört! Idag hade vi till och med två kemiföreläsningar på rad. 4 timmar kemi! Och matte tre timmar senare. Riktigt imponerad av att JAG fick visa vägen till matteföreläsningen, med mitt usla lokalsinne (men jag hittar uppenbarligen till slutet av campus i alla fall).

Nej, nu ska jag snart sova. Är ruskigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback