Shoppat =)

Nu har målaren kommit och börjat med köket. Taket och runt fönstren och så är målat, resten spacklat och ska tapetseras imorrn tror jag.

Jag har bara haft ett seminarium idag, sen åkte jag in till stan och shoppade lite. Hittar inte där inne så bra än men hittade till två olika gallerior och en annan jättetrevlig affär. Köpte ett par jeans, hårinpackning och lite annat smått och gott. Hade tänkt köpa frysfoder till fiskarna men hittade ingen djuraffär- någon måste det väl finnas i Linköpings innerstad?

Jag och David gick morgonpromenad i morse. På morgonen känns det att det börjar bli höst, 10 grader var det i morse och känns allmänt höstigt i skogen. Men på dagarna är det strålande sol och riktigt sommarväder fortfarande.

Nu ikväll har jag gjort storkok på köttfärsås, kastrullen blev överfull men nu har vi en del att frysa in. Lyckades somna i soffan i eftermiddags och var så slö sen så jag har precis ätit middag...

Nu ska jag dricka te och mysa lite framför soffan innan det är läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback