Tillbaka efter helgen

Var ett tag jag skrev... Har haft fullt upp och bloggen har glömts bort. Men nu är den nog tillbaka =)

Har nu bott i över en månad i Linköping. Tiden har gått jättefort men ändå ganska långsamt... Lärt känna massa trevliga människor och bott in sig lite i alla fall. Var hemma i helgen och då känns det inte alls så länge sen...

Hur som helst så var nollningen helt underbar, pluggandet går hyfsat och ja... festandet är i full gång =)

Gick upp vid 6 imorse (trött!), tåget gick 8.05 från Stockholm. Sen hann jag vara hemma nån timme innan kemiföreläsningen på eftermiddagen. Var på universitetet nästan en timme för tidigt för att köpa biljetter till helgens fester och plugga lite... Blev inte så mycket pluggande och bara biljett tills på lördan (kravallbiljetterna tills på fredag var slut, men antingen blir det annan fest eller eftersläpp...) Trodde jag skulle ha nån lektion nu på eftermiddagen också men så var det tydligen inte.

Labb och dugga imorrn, så borde plugga ikväll. Och tvätta... Och städa... Men men, kanske kan få David att tvätta istället =)

I veckan har jag inte så mycket planerat än, mer än att se till att plugga... I helgen som sagt fest och dragtävling, på söndag kommer förmodligen mamma och brorsan- då har jag äntligen både bil och chaufför för att åka och handla =) Behöver både köksstolar och micro, med mera.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul å höra att du längtar efter oss...:I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback