Alla dör, jag blir flintskallig

Godmorgon!

Sitter faktiskt och äter frukost, trots att klockan snart är elva. Kom visst inte iväg till skolan till 9 som jag tänkt, men men. Tentaplugg hela dagen så just klockslagen spelar faktiskt inte så stor roll.

Jag drömmer så konstigt... Okej, mina drömmar brukar vara udda men när jag lyckas låta bli att tänka på allt jag annars funderar på hela nätterna så drömmer jag istället. Riktigt skumma drömmar.
Inatt så var det, förutom alla problem, en gammal kompis jag knappt har kontakt med som skulle gifta sig. När vi städar hela huset (vet inte var vi var någonstans men men) börjar folk tappa kroppsdelar och dö, någon blir även skjuten. Själv kunde jag inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig, och när jag väl bestämt mig och bruden står redo i någon idrottsliknande lokal så inser jag att jag är flintskallig typ halva huvudet! Syntes inte såå mycket sålänge man inte skulle få håret att ligga vettigt.
Natten innan drömde jag att jag och klassen var ute på exkursion, skulle rädda världen men först vara instängda i ett sjunkande hus i två dygn. Jag (som inte ens dricker cola!) var tvungen att gå och fylla på förrådet av coca cola för det var slut. Jag var överlycklig, sen mötte jag några kompisar på vägen som var jätteskumma.

Haha, någon som kan tyda drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback