Bilder från igår

Lite bilder från igårkväll:



Ursäkta dålig kvalité, speciellt på mittenbilden...

Det luktar fortfarande pepparkakor när man kommer in i lägenheten, myyys!

Boxen gick bra, hade en tränare/ledare jag aldrig haft förut, ganska lugnt pass med "konstig" styrka i slutet. Sista vi gjorde var plankan (tänkt att träna magen), min rygg kommer nog vara död imorgon...
På väg till boxen så hann jag bara cykla några meter innan jag upptäckte att jag har fått punka på framdäcket. Konstigt, för den var hel när jag cyklade från skolan under eftermiddagen. Får gå till labben kl 8 imorgon... Fick skjuts av en kompis så jag hann träna i alla fall =)
Kollar på cityakuten nu, har precis ätit en sen middag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt! Vi har inte fått upp något än, måste ta tag i det i veckan..är ju så fint med extra ljus.

Nelly.se har en del American Apparel om man vill beställa från Sverige, annars har dom mycket mer i märkets egna shop, tror adressen är www.americanapparel.eu

Postat av: anna

åh måste vara en världens godaste dofter att mötas av - nybakade pepparkakor..mm!

hoppas du får en god natts sömn och får en fin tisdag.
kram

2007-12-04 @ 01:02:09
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Eva

Mysiga bilder.. jag kan tänka mej att det doftade gott!! :o))
/Eva

2007-12-04 @ 18:20:21
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback