Blodsockerfall...

När jag började träna fick jag lätt blodsockerfall och blev lite yr i slutet. Tänkte senast igår att jag måste blivit bättre på att äta innan träningspassen eftersom det var länge sen det hände nu.
Idag har jag nog inte ätit så bra... Fick blodsockerfall efter halva passet, blev yr och skit. Under passet är man ju så taggad så man fortsätter ge allt man har, men när jag kom hem kände jag mig nästan svimfärdig och fick lägga mig ner...
Nu har jag i alla fall duschat och ätit (trots illamående) och mår lite bättre i alla fall. Inget roligt när sånt här händer, lite läskigt att komma ur duschen och inse att man knappt minns att man startat datorn etc.


Måste bara nämna Blossas reklam också som jag såg på TV nyss. Helt underbar och massvis med julstämning!

Kommentarer
Postat av: Karin

skumtomtar är ju typ det godaste som finns:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback