En liten goding...



Snubblade över en annons för denna. Snygg, stilren och med bra funktioner.
Sen hittade jag den på ett bra erbjudande dessutom. Ska inte köpa ny mobil just nu, men sugen blev jag. Dags efter nyår kanske?

Labben var riktigt rolig, har precis ätit lite lunch och druckit te för att få upp värmen efter promenaden hem.
Har inga planer för resten av dagen och troligen inte för imorgon heller. Småskönt, men med risk för att bli uttråkad :p

Fick för mig att torka ur besticklådan nyss, konstigt hur smutsig den blivit på bara fyra månader. Insåg hur som helst att den var vänd åt fel håll, så nu slipper jag ha teskedarna jag använder dagligen längst in i lådan. =)

Kommentarer
Postat av: amanda :)

svar: gör det :)
jo jag skulle ju till ungdomsmottagningen och missade 2 lektioner ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback