Jullunch, gym och julhandel

Wee har faktiskt hunnit med en del. Hälften av julklapparna är inslagna, jag har jullunchat med fem kompisar (på McDonalds visserligen, men det får räknas som jullunch eftersom alla åker hem idag).

Har varit på gymmet, faktiskt för första gången i mitt liv om man inte räknar med sjukgymnastiken för några år sen. Det var rätt kul faktiskt, lär fortsätta men nu blir det en "paus" i träningen medan jag är i Stockholm. Eller ja, bara träning själv hemma rättare sagt, lär väl återgå till joggingturer och styrka hemma.
Lite småtrött i musklerna nu, lär väl ha träningsvärk imorgon även om jag tog det ganska lugnt.

Funderar på att sticka in till stan, fixa de sista julklapparna och kolla om man hittar något kul att ha på sig på julafton eller så. Tvätt, packning och städning tar jag sen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback