Lite hårtankar

Hittade lite bilder i datorn...
Såhär vettiga och organiserade kan mina lockar alltid få vara (precis tagit ur flätorna i helgen):


Saknar mitt långa hår. Okej, här är det slitet och lite sönderfärgat, men längden var ju inte fel (taget förra vintern typ):


Klippte ca 15 cm i början av september. Ska klippa mig snart igen, när jag kommer upp till Stockholm. Då bara toppa och klippa upp lite+ troligen en lite längre snedlugg. 9 dagar tills jag kommer till Stockholm nu, jag längtar!



Vi satt med statistiken en del av eftermiddagen också, så nu är vi klara även med morgondagens lektion så vi slipper den. Det betyder också att jag är klar med den kursen! =)
Inget mer schemalagt nu alls innan mitten av januari, förutom tentan nästa fredag.

Har precis kollat på lyxfällan och fixat lite mat. Sen middag...

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Haha, ja, det syns ju hur tydligen som helst, haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback