Promenera i mörker

Blev visst tredubbelt av senaste inlägget. Datorn krånglade men jaja.

Vi diskuterade nyss promenader. Jag skulle kunna vara ute och promenera nästan dygnet runt och går alltid, oavsett väder, tid på dygnet och årstid. Mamma påstod att det inte var kul att gå när det var mörkt, då ville hon vara inne under en filt. Jag tycker det är mysigt att gå även i mörker, och sen komma hem till en kopp te eller så.
Promenera är bra, man kan tänka på ett mycket bättre sätt, kan samtidigt "fly undan" lite genom att hela tiden röra på sig. Jag är nog promenad-beroende.

Något annat jag är smått beroende av är solen. Jag har inte sett solen på flera veckor och det känns på humöret och hela mig. Det är bara grått, grått, grått och hinner aldrig bli riktigt ljust på dagarna. Jag vill ha sol!

Har ni haft fint väder sista tiden? Var är solen egentligen?!
Tycker ni om promenader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback