Slutkörda muskler

Jag hade lite träningsvärk i magen innan- imorrn lär jag ha betydligt mer. Om någon tror att box bara tränar armar så har de fel :p Verkligen hela kroppen får träning, helt underbart. Kul pass idag, gav allt och det känns i musklerna nu. Riktigt skön känsla. Dessutom hinner man inte tänka under passet, tankarna kopplas bort och det enda som gäller är träningen. Sitter och äter lite och ska strax lägga mig och läsa lite. Tänkte försöka sova tidigt, är trött så det borde gå ganska bra.

Det kom en H&M- katalog i brevlådan idag med massa rea. Gissa vad jag ska kolla igenom och gotta mig i nu? =)

Kommentarer
Postat av: anna

jag slängde katalogen emd en gång...får inte ...shoppa...buhuhu

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback