Tänk på vad ni säger

Tänk hur mycket andra påverkar oss varje dag. En liten kommentar, en komplimang som värmer och kan göra någon glad i flera dagar, eller en mindre genomtänkt kommentar som får någon att sitta och må dåligt hela natten.
Ni förstår säkert vad jag menar, jag har varit med om båda delarna. Försök tänka på vad ni säger, sprid gärna komplimanger omkring er och försök att suga åt er det bra och låta det dåliga rinna av er. Kanske lättare sagt än gjort, men ändå.

Jag är jättetörstig, ska ta ett stoooort glas iskallt vatten nu och sen krypa i säng.

Kommentarer
Postat av: k

vem är du? /kajsa

2007-12-29 @ 05:59:58
Postat av: Eva

Så sant! :o)
Hoppas du fick sova gott!
Och att du får en bra lördag! :o))
/Eva

Postat av: Jenny

Kajsa: Hmm.. Jag är Jenny, vem är du själv?

2007-12-29 @ 16:56:16
URL: http://jenkajenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback