Tävling

Kenza har en tävling på sin blogg där vinsten är en mobiltelefon. Jag har bloggat flera gånger om att jag behöver en ny telefon så nu ska jag vara med och tävla!

Min mobil krånglar, stänger av sig, raderar sms, släpper inte fram vissa samtal osv. Därför har jag två till som reserv, den ena släpper dock inte fram alla samtal och är nu försvunnen, den andra har väldigt dåligt batteri och trasig display.
Eftersom jag inte kan bestämma mig vilken av dessa jag ska använda, så varierar jag mellan dem. Det leder till att jag inte har alla telefonnummer samlade på ett och samma ställe och stundtals får svårt att nå mina vänner.
Ingen höjdare, och därför är jag i stort behov av ny, fungerande, telefon.

Tävlingen håller på till imorgon tisdag och ni hittar den här:
http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du vinner!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback