Vänskap

"Vi bygger våran vänskap på att vara brutalt ärliga mot varandra".

Det stämmer så bra! Det är så vi funkar, vi kan säga vad som helst till varandra och det är väl därför folk förundras över att vi blir sams strax efter saker som många skulle anse som oförlåtligt. Det kommer inte emellan. Underbar vänskap =)

Idag var det jobb på Skansen som gällde. Kom ihåg kameran för en gångs skull så lite foton blev det =) Tyvärr låg lemurerna mest och sov när jag gick in till dem, och jag glömde ställa in bättre kvalité på kameran men de blev ganska ok iaf.

90807-26

90807-27

Sen var jag inne i stan en sväng, köpte senaste Harry Potter så nu ska det läsas =) Var i Vällingby också och kollade efter nåt kul på Inspiration, där jag har presentkort. Men väntar tills jag fixat iordning i lägenheten innan jag köper nåt tror jag. Synd att den affären inte finns i Linköping bara.

Åt middag hos pappa tillsammans med H, sen spelade vi Dart och kollade lite på TV osv. Letade halvt ihjäl mig efter en jacka som sen visade sig hänga snyggt och prydligt hemma hos mamma... Skumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback