Äntligen värme!

Haha, reparatören har precis varit här. Inte så skrattretande egentligen kanske, men kommentaren
"Ja, du verkar ju vara ganska... pratsam, av dig" fick mig att skratta högt.
Okej, jag är inte så tyst av mig, men det brukar mest vara med människor jag känner. Är väl positivt att upplevas så hur som helst.

Så nu är ny "moj" till kylskåpet beställd, och elementen fixade så att de fungerar som de ska. Äntligen kan lägenheten bli lite varm =)

Dissektionen gick bra, surt bara att de tre kaninerna på labbet alla var hanar, när vi skulle undersöka fortplantningsorganen. Men men, sånt händer väl. Vi får nog ihop en hyfsad redovisning tills på tisdag också, bör inte vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback