Drömmar

Godmorgon!
Jag brukar drömma konstigt, men nu var det ett tag sen jag kom ihåg drömmarna. Det brukar inte vara någon nackdel. Idag kommer jag dock ihåg, och det var ingenting obehagligt heller, bara sjukt.
Till att börja med kunde jag inte somna, sen har jag uppenbarligen somnat men börjat drömma istället:
Drömde att jag satte på datorn, insåg att klockan gick mellan två och fem timmar fel, ställde om den och gick och la mig.
Sen nästa dröm, vår ballongresa blev tydligen aldrig av i höstas utan nu skulle vi till USA och flyga av någon anledning. Även två av mina kusiner och allas flick/pojkvänner skulle med. Både min kusin och min bror hade dock bytt flickvänner till folk jag kände för några år sedan. Hur som helst, vi åkte till någonstans i USA, bodde på nåt halvsjaskigt hotell och av någon anledning lämnade vi i princip inte hotellrummet. Inte var ballongflygningen bokad heller, utan vi var där i flera dagar utan att göra ett skit. När vi väl fick en tid bokad skulle J ha tenta och var tvungen att flyga hem. Jag hade jättedåligt samvete.
Lite inblick i mina drömmar sådär...

Morgonens tankar: Mörkt, kallt, trött, orkeslös.

Jag har varit sjuk i två dagar, var helt utslagen i onsdags och missade därför tentan. Känns surt, speciellt eftersom det kändes riktigt bra när jag gick och la mig. Jaja, det är väl sånt som händer antar jag, får skriva den i januari istället. Därför brist på bloggande de senaste dagarna också.
Missade även kursstarten igår och ser inte jättemycket fram emot kursen... Har två föreläsningar nu på morgonen, är å andra sidan ledig resten av dagen.

Nu under morgonen har jag fått tre samtal. Två medan jag stod i duschen och en som verkar ha ringt upp från fickan eller så. Har inte pratat med de på flera månader någon av dem. Skumt.

Aja, dags att äta frukost. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback