Hur dissikerar man en daggmask?

Alltså... En daggmask är jätteliten, kommer ju behövas mikroskåp för att se något!
Jag ska alltså dissikera daggmask i eftermiddag. Föreläsningen om dem igår var intressant, vi får väl se hur dissektionen blir. (De är faktiskt inte så olika oss i byggnaden :p) Ser dock fram emot när vi kommer in på lite större djur, det är mer min grej.

Tränade box igår, riktigt kul men det blev väl kanske inte riktigt 100% eftersom jag fortfarande var trött från i tisdags. Men men, det ger ju ändå något. Och hjälp vad trött man blir efteråt! Perfekt för mig som brukar ha så svårt att sova- tränar jag till strax innan 9 så går jag och lägger mig vid halv 11.

Men eftersom jag lagt mig tidigt två dagar i rad förstår jag inte varför jag är så trött! Försov mig till och med i morse... Ingen idé att komma 20-30 min sent till föreläsningen så jag åker dit lagom till efter första rasten, så får jag skriva av någons anteckningar sen.
Känner mig i alla fall lite mer vaken nu efter en ordentlig frukost och en kopp kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback