Julstämning

Nu längtar jag efter julen!
Varit på promenad medan det snöar, gått runt i Gamla Linköping, kollat på julklappar och haft mig. Köpte en adventskalender som jag ska posta till min mormor, det kommer hon bli glad för.
Sen var vi på hemköp, nära på att köpa pepparkakor och glögg men det får vänta lite till... Men nu börjar jag längta, älskar julen =)

Blev visst inget tvättande idag heller *suck*. Måste försöka hinna med det imorrn, hur nu det ska gå med dissektion och träning. Men det får funka.
Snart ska jag iväg på middag, blir säkert trevligt. Försöka komma i säng hyfsat tidigt, vända tillbaka dygnet efter de senaste dagarna.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot julen här med, och framförallt snön så det börjar kännas som vinter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback