Kyla

Kom precis hem efter en promenad för att mata kaninerna.
Trots tre tröjor, halsduk, vantar, jacka och strumpbyxor under jeansen fryser jag. På vägen mötte jag en cyklist ikväll shorts. Okej, killen kom förmodligen från motionsspåret, men ändå. Snacka om att frysa ihjäl, det är minusgrader ute!
Nu har jag i alla fall en varm lägenhet att komma hem till! =)
Fyllde på kaffeburken med nytt kaffe tidigare i eftermiddags med ett nytt märke, luktar kaffe i lägenheten nu, riktigt hemtrevligt faktiskt av någon anledning.

Kom precis på att jag är ledig i några dagar nu, närmare bestämt fram till tisdag eftermiddag. Inte helt fel. Okej, det är inläsningsdagar inför onsdagens tenta men ändå...

Nu ska jag ta och laga lite middag, sen kommer jag förmodligen tillbringa resten av kvällen med pluggande och lite TV-tittande.

Kommentarer
Postat av: Egoina

okej, bra! jag som var så sugen på att titta i den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback