Lalalala

Jag är på bra humör! Flummar runt lite, har precis pratat läääänge med H. Saknar Stockholm nu...

Blev inte så mycket shopping, en julstjärna och ett gäng pepparkaksformar, hann inte så mycket mer. Och storhandlade en massa mat.
Sen iväg på box, vi var lite sega men kul i alla fall! Min matlust har äntligen återvänt efter typ en vecka så jag har lagat ordentlig, jättegod middag.

Kunde ju inte sova inatt och är inte ett dugg trött nu heller. Jag som alltid brukar vara död efter träningen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Förut tyckte jag framförallt att det var en läskig sak att fundera kring, men så såg jag någon film eller läste en bok som fick mig att ta tag i det och skicka in blanketten.

Hoppas du får sova inatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback