Mysdag

Har precis kommit hem från stan. Jag och Frida gick runt ett tag, köpte födelsedagspresent till P som blir 20 idag, sen köpte jag en mössa till mig, försenad födelsedagspresent till en annan kompis, och födelsedagspresent (byxor) och julklapp (tröja+skjorta) till min 2åriga lillebror.
Sen satte vi oss uppe på cafét på berget och fikade och skrev vårat muntliga föredrag inför imorgon. Ska handla om kaniners fortplantning utifrån dissektionen förra veckan. Det är fortfarande för kort, och då har vi även tagit med en del som inte direkt har med dissektion eller morfologi att göra. Suck... Men det löser sig förhoppningsvis under kvällen.

Tenta på onsdag, börjar känna mig lite stressad för jag har pluggat på tog för lite. Ikväll ska jag på box och sen fika, sen blir det pluggande!
Fick precis mail om häfvbastu på torsdag, sen är det fest fredag och lördag och filmdag söndag. Skönt att kunna slappna av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback