Ny säng?

Jag vill ha en ny säng, en stor säng. Saknar 160-sängen, har bara plats för en 90-säng som å andra sidan står helt perfekt i min lilla lägenhet.

Men om jag ställer den åt andra ledden, med nån vikvägg eller liknande vid fotändan, ett sängbord på ena sidan... Då borde det inte se så tokigt ut. Om jag tar bort ena bokhyllan får man nog plats att gå förbi. Frågan är om det blir för trångt i resten av lägenheten?

Suck... Jag trivs, men den är ganska "svårinredd". Får nog nöja mig med säng som det är. Men helt fel hade det inte varit.

Kommentarer
Postat av: Nina

var glad att du åtminstone inte har nån som ska dela 90 sängen med dig ;)

Postat av: Nina

Jomen då förstår jag verkligen! Efter att ha delat en 90 säng med killen varje helg de tre första månaderna vi var tillsammans kom 160 sängen verkligen som en befrielse :)

2007-11-25 @ 19:07:55
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback