Plugga i en snurrande värld

Föreläsning avklarad (var visst om ryggsträngsdjur, inte just ryggradsdjuren) och jag har precis ätit lunch. Jag har inte pluggat på nästan en vecka så nu är det verkligen hög tid! Var och handlade på vägen hem, har laddat upp med nytt te (ett vanilj och ett frukt+cocos, det senare ska testas nu!) och mandariner. Nu ska här läsas!

 

Yrseln kom tillbaka under föreläsningen, blir spännande att plugga när det snurrar och man har huvudvärk. Kankse.

Vi fick information om det muntliga framträdandet som ska göras den 21a så nu har jag i alla fall lite bättre koll, fast långt ifrån tillräckligt känns det som. Så lottade vi ut vilken grupp som ska ha vilket ämne- ur en stor svart hatt. =P Harry Potter- känsla?
Jag och Frida ska i alla fall dissikera kanin, framförallt undersöka fortplantningen. Jag tycker faktiskt det ska bli intressant! Trots att jag fött upp kaniner i flera år- eller just därför?

Mina små monster ska vi iallafall inte göra nåt med, och så länge det är så, så är det lugnt.

 

Snön lyser fortfarande med sin frånvaro, kom aldrig någon igår =( Jag vill ha VINTER! (fast helst sommar, förstås. Jag är nog en riktig sommarmänniska). Fredagkväll, enligt SMHI... Så länge det inte blir halv snöstorm på väg från festen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback