Redan söndag

Den här helgen gick fort! Jag har faktiskt nyligen vaknat och håller på att fixa frukost. Blev ganska sent igår så jag har i alla fall en anledning att sova bort halva dagen.
P kom över igår och socialade lite, sen följde jag med honom hem och åt pizza och kollade på film (med två till). Sen drog vi iväg till fest hos D, vi kom väl ungefär när de flesta började fundera på att dra... Satt och spelade lite spel och hade rätt trevligt en stund, sen skulle vi hem och sova. Då börjar P prata om efterfest, vilket blev filmtittande hos en tjej som inte ens varit med på festen. Kom väl hem vid halv fem, då var P+L med och flummade lite innan de gick hem och jag fick sova.
Ganska lugn, men trevlig lördag.

Nu ska jag snart iväg på en promenad med Frida mfl till chokladboden i Gamla Linköping, är ganska mysigt. De skulle dit och ville gärna ha sällskap, får väl se om jag får med mig massa choklad hem också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback