Sömnlös och inredning

Kunde inte sova inatt, satt och tjattrade på msn till 4-tiden. Har väl sovit 3-4 timmar inatt.

Är fortfarande lite inne på det här med rummet/lägenheten. Har länge funderat på att ha mer "färg" i rummet, kuddar etc och även byta ut klädseln på fåtöljen, överkast osv. Har bara inte vetat vilken färg, förrän imorse. Tanken nu är mörkt, mörkt lila, nästan åt vinröda hållet. Vet inte hur jag ska förklara färgen bättre, men tror att det blir mycket bättre än det låter. Ska försöka låna en tumstock och mäta lite ikväll och se om min lilla (svaga) plan på ny möblering/inredning kan fungera. Ja, nu är jag taggad!

Idag seminarium 10-12. Funderar på att åka och köpa lite julsaker sen, vi får se.
Snön ligger kvar, och det är snorhalt ute. Funderar på att gå till skolan, om jag hinner? Där har vi visserligen något som talar emot att åka till Tornby och handla, måste nästan åka buss i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback