Underbara självdiciplin

Okej, nu har jag:
- Diskat
- Matat fiskarna
- Fotat lite
- Bett mamma maila över recept på pepparkaksdeg
- Pratat med en kompis om födelsedagspresenter
- Slösurfat (webbutiker, forum, bloggar...)
- Fixat en latte med massa kanel och druckit den
- Läst ca 1½ kapitel zoomorfologi

Det var ju plugga jag skulle göra hela eftermiddan. Min självdiciplin är ju enorm...
Nu ska jag läsa lite till, sen är det väl dags för middag. Efter det måste jag verkligen tvätta...

Nyss ringde telefonen, en kompis:
- Hej, är du hemma?
- Jaa?
- Ska du vara hemma länge till?
- Ja, det hade jag väl tänkt.
- Okej, hejdå *klick*

10 sekunder senare ringer samma person och frågar nåt mer, avslutar samtalet lika snabbt. Jag undrar vad han planerar för djävulsskap? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback