Bröstcancerkampanjen

Rix FM är alltid på hemma hos mig, om inte TVn är på. Jag tycker inte om tystnad.
Om en halvtimme ordnar de "Visa brösten" på medborgarplatsen, 150 kr per uppdragen tröja betalas till bröstcancerforskningen.

Ska ni dit? Varför/Varför inte?
Ni som inte bor i Stockholm eller av annan anledning inte har möjlighet- skulle ni varit med om ni kunnat?
Är ni rädda för att få bröstcancer?
Hur engagerade är ni i kampanjen?

Fram med kommentarer nu!

Själv ska jag inte dit, har inte möjlighet heller. Vet inte om jag hade åkt annars, troligen inte.
Är tyvärr inte så engagerad i kampanjen, har inte ens något rosa band... Det är faktiskt inte för att jag är snål eller inte bryr mig, utan jag har faktiskt lyckats undvika alla försäljningsställen- igen. Haha.

Jag går däremot in och klickar på den här länken lite då och då:

http://www.thebreastcancersite.com/clickToGive/home.faces?siteId=2

Där de ger gratis mammografiundersökningar tills de som inte har möjlighet att få en annars, vilket betalas via reklamintäkter för varje klick.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh jag längtar med till helgen! Så skönt.... :)
Det blir fest här med, hoppas du får en trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback