Idag är jag stolt

Ja, idag är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Jag har:
- Varit engagerad nästan hela föreläsningen och tyckt att det var kul (inte så ovanligt egentligen, men den här kursen har humöret varierat nåt extremt.
- Varit på bra humör hela dagen- och känt mig social hela tiden.
- Prickat av flera saker på min att-göra-lista.
- Pluggat.
- Unnat mig själv en långpromenad.
- Varit på sektionsmöte och anmält mig till/blivit vald till valberedningen (duktig sektionsaktiv människa :P)

Ja, det är väl ungefär det... Ibland måste man få känna sig stolt för att må bra också =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen duktigt! Jag ska försöka vara riktigt effektiv idag och göra klart diverese uppgifter sen kunna slappa framför tv´n ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback