Jag kan inte låta bli att uppskatta det...

Fick precis sms från P som undrade om jag skulle ladda inför tentan genom att komma dit och dricka tequila. Svar; Nej!
Men ändå... Det påminner om när vi för några månader sen sågs alla möjliga (och omöjliga) tider på dygnet, bara för att kolla på film eller vad som helst. Och det kan jag inte låta bli att uppskatta, stor fördel med att alla bor i närheten av varandra här!

Höst är konstigt fenomen... Vet inte varför men jag blir väldigt lätt deppig såhär års, beror säkert på mörkret. Men ikväll när motivationen krymper och tankarna kommer så skjuter jag undan allt, tar en kopp te och tänder ljus. Myyys, och muntrar upp lite när man går runt hemma och pysslar lite och läser lite anteckningar.

image29

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmm, ljus är underskattat när det kommer till att pigga upp... Visst, alla pratar ju om att tända ljus o dricka the, men hur många är det som GÖR det? Det är värt besväret att ta fem minuter och tända ett gäng värmeljus i lägeheten. Det värmer. :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback