Min familj är underbar!

Galen, men underbar. Tänk att man kan bli på så mycket bättre humör av att umgås med sin familj, som mår bättre än någonsin dessutom, en hel dag.

I övrigt har jag varit jätteuttråkad och försökt komma på anledningar till att slippa plugga hela tiden. Tror att jag råkade slå vad om att jag skulle klara tentan utan problem så det gäller väl att hålla det också (vilket jag visserligen lär göra).
Nu blir det film med familjen, ska kanske försöka få tag på en kompis senare ikväll. Imorgon promenad med Johanna, plugg och kanske lite shoppande? Vi får se.

Skönt att vara hemma mer än två dagar för en gångs skull! Blir inte så stressigt utan man har tid med annat.

Gårdagens skolbesök gick förresten bättre än väntat och lite av min motivation återkom. Att träffa Lytah för första gången på drygt 3 månader var rätt trevligt också.
Sen åkte jag direkt till festvåningen och serverade, vad helt död när jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback