Motivationen återvänder!

Så skönt... Jag har inte fått så mycket saker gjort på drygt två veckor som jag gjort senaste dygnet i princip. Vet inte varför mitt humör skiftar så drastiskt men skönt är det när det blir bättre i alla fall.
Nu har jag varit på 3 timmars föreläsning som var riktigt intressant. Håller på att fixa lunch, sen ska jag städa badrummet, gå ut med sopor (eller ja, kartonger etc), plugga, ta en promenad och städa åt kaninerna hos D. Då har jag inte så mycket kvar att göra.
Senare i eftermiddag är det sektionsmöte, så något box-pass blir det inte idag. Eventuellt step imorrn, och box på onsdag =)

En liten tanke (radion igen...). Jill Johnssons låt "Angel... nånting", är väl väldigt lik Shaggys "Angel". Varför? Samma melodi tror jag, en kompis funderade på om det var en cover, men det är inte samma text?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback