Så less...

Är så less på allt just nu. Mest på att konstant känna mig värdelös, att aldrig kunna få känna mig helt lyckad.
Varför? Jag har ingen aning. Helst skulle jag bara dra täcket över huvudet och sova bort resten av dagen, gärna resten av veckan. Men om 14 min går bussen till Stockholm, imorrn har jag presentation av projekt och sen jobb att tänka på och folk som kommer ställa en massa frågor. Och jag har inte ens ringt L som jag verkligen borde ha gjort, redan igår... Får försöka göra det på bussen, kanske? Kul att tvingas prata engelska med massa folk runt sig på bussen. Hellre att jag gör det med bara honom i närheten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken jobbig känsla. Jag har känt mig allmänt opeppad på sistone med, mycket pga den kursen vi läser nu..så det gäller att se framåt.
Jodå, dom har börjat sälja glögg nu och då kunde jag såklart inte motstå att köpa en flaska :)
Ha det så trevligt i storstan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback