Shopping hela eftermiddan

Det är vad jag och Frida har ägnat oss åt!
Kom hem med en del mat, två par stövlar att ha när det blir kallare och en snygg top. Även ny fiskmat och födelsedagspresent åt D. Hur vi fick med oss allt på cyklarna hem är ett under...
Jag skulle ju egentligen bara ha ett par skor (utan klack) men de andra tyckte jag väldigt mycket om. Toppen är jag inte säker på att jag ska behålla men det lutar åt det.



Hittade inga strumpbyxor- att det ska vara så svårt! Ska iof möta en kompis från Stockholm i stan på lördag så jag får väl försöka hitta några då.

Jag ser fram emot helgen nu- fest fredag och lördag, stockholmsbesök och eventuellt träning på söndag. Sen ska man väl hinna med att sova, plugga, laga mat och lite sånt också.

Men innan helgen är jag schemalagd hela morgondagen, först föreläsning och sen dissektion.

Kommentarer
Postat av: Lari

svar: ja succulenter är det fler som har tipsat om.. kanske får åka en vända till plantagen eller nåt i helgen..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback