Vilken dag!

Frida kom över igårkväll på en fika. Riktigt trevligt =) Med sig hade hon också min utlovade försenade födelsedagspresent; en köttätande växt. Jag fyller år i juni men var liksom ingen idé att ta det då eftersom jag åkte till Stockholm över sommaren.
Men nu fick jag den, så fin så =) Vet dock inte exakt vad det är för nån...

Ny90807-32

Sen tog vi en promenad, var väl hemma strax efter nio. Kom på att jag glömt äta middag, så jag tog en macka, sen sov jag hos J.

Idag föreläsning 10-16, kursstart i zoomorfologi. Vet inte riktigt vad jag tycker om den kursen, föreläsningen idag var i alla fall riktigt intressant. På introduktionen nämnde läraren bland annat "zooekologer", dvs ekologi med inriktning på just djuren. DET kan jag mycket väl tänka mig att jobba med i framtiden.
Sen plugg och utvärdering av nolle-p (välkomstveckorna för nya studenterna som jag var med och ordnade).

Nu ikväll var jag och Marie på ett box-pass på campushallen. Så otroligt roligt! Att satsa så mycket man bara kan, peppa varandra och adrenalinkick... Jobbigt är det, framförallt magövningarna idag. Gör ju 200 situps utan några större problem men idag gav magmusklerna upp... och roade sig med att få kramp på knäsparkarna efteråt. Nåja, det gick ju bra iallafall.
Kom hem, tittade på Greys Anatomy samtidigt som jag åt nånting som med lite vilja liknar middag... Eller kanske inte riktigt. Tuffe passade på att tigga till sig en kelstund i fåtöljen.

Tuffe

Nu har jag precis duschat, har en del att göra men det får bli imorgon... Är helt slut, tänkte lägga mig och läsa lite i zoologin och sen sova.
Imorgon är det föreläsning 9-12, sen ska jag och Frida till Tornby, måste leta efter några skor till vintern bland annat.

Kommentarer
Postat av: Egoina

smma här! hoppas det blir bra för dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback