080808

Godmorgon!
Idag är det 08-dagen i Stockholm, och OS-invigning.
Ska ni dit? Ska ni följa OS?
Eller kanske nåt helt annat, vad ska ni göra idag?
Jag är inte i Stockholm så 08-dagen blir det inte, annars hade det nog kunnat vara kul. OS blir väl att kika på någon gång ibland eller så, när jag har tid.

Idag ska jag skriva provet på insekter och ryggradsdjur, sen träna och sen träffa Frida och Marie. Myskväll!
Sitter och repeterar det sista inför provet nu.
Jag skulle lämna in insektssamlingen också men den är inte klar, var ok sa han att lämna in den senare så...

Kommentarer
Postat av: tess

Exakt så tänker ja med men blev ändå idiotförklarad av en mensa medlem igår.. ja tycker inte logiskt tänkande genom att se bilder e att va smart men som sagv va vet vi dummskallar??? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback