Blivande toastmaster

Fick ett mail om att jag ska toasta nollesittningen om ett par veckor. Kul!
Så nu ska vi sätta oss och spåna massvis med roliga idéer någon kväll!

Pojkvännen kom förresten med en nätverkskabel igår, 5 meter lång. Den räcker till skrivbordet, men tyvärr inte att dra runt hela lägenheten (vill inte ha sladdar tvärs över). Jättesnällt hur som helst och jag ska flytta tillbaka datorn så fort jag kan, ska bli skönt att slippa ha den på golvet. Det leder nämligen till att jag oftast sitter på golvet när jag skriver, och det blir inte vidare bra arbetsställning...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! ställer sällan upp i tävlingar så blir jäteglad att jag vann =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback