Fullt ös- medvetslös?

På tre timmar har jag hunnit med att plugga in 20 fiskarter, 15 fågelläten och repetera alla fåglar (vilket är en 60-70 st).
Fixat ett slända till insektssamlingen, handlat mat, bokat bastu och hämtat ut paketet. Pratat i telefon om styrelsepresentationerna till Twinclub som jag ska ha in idag också.

Paketet var, precis som jag trodde, från Adlibris. Kursboken till nästa kurs; "Signalarter- indikatorer på skyddsvärd skog".
Kursen verkar jätteintressant och boken helt okej, det lilla jag hunnit kolla i den.

Det är ju bra att man trivs med att ha mycket att göra i alla fall...

Jag har rejäl träningsvärk i ben och rygg från igår. Det var väl väntat, men jobbigt! Men men, det är ju bra att man märker att träningen tar i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Roxanna

åå vad mysigt det lät! :) hmm ja egypten kanske..

Postat av: carro

Hej :) fin blogg du har.. besök gärna min, kram!

*



rosetty.blogg.se



*

2008-08-07 @ 17:35:24
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: carro

Hej :) fin blogg du har.. besök gärna min, kram!

*



rosetty.blogg.se



*

2008-08-07 @ 17:35:25
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback