Toastande och nollesits

Åh, vad roligt det var igår!
Toastandet gick bra, och det var väldigt roligt också. Fick massa kommentarer sen om att vi hade varit duktiga så jag hoppas det stämmer =)
Sittningen var kul i övrigt också, precis som eftersläppet. Inte speciellt bra musik på dansgolvet dock, tyvärr.

Det är tradition att spela "stad i ljus" i slutet av varje fest. Från början känns låten seg men man lär sig snart att älska den, hela dansgolvet står ibland i en ring och alla sjunger. Helt underbart.
Igår dansade vi med några killar som inte hade en aning om vad det var för låt, aldrig hade hört den och inte kunde förstå varför alla reagerade som de gjorde på den. Lite kul.

Känner mig lite småseg idag, sitter och kollar på nån film och väntar på att Linus ska vakna.
Om några timmar ska jag till en kompis och fika, och så kommer min mamma också. Trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: erik

Längtar tills jag får laptopen :)



Jag vet hon är gullig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback