Träningsvärk, afro och akvarium

Usch, försov mig imorse. Inte så lyckat, men våra föreläsningar är som sagt ganska sega den här veckan... Hade bara missat två salamanderarter så det gick fort att ta igen.
Det var några idioter som skrek rakt utanför fönstret när vi skulle sova inatt, så det tog ett tag att somna trots att jag var jättetrött (för en gångs skull...)
Igårkväll roade vi oss med att sätta ihop en tipspromenad, och sen stack vi iväg på häfvträning.

IDag har jag träningsvärk, både i biceps och i magmusklerna. Har ju inte tränat sen i måndags, men jag får alltid som mest träningsvärk dag två. Lite dumt, eftersom musklerna fortfarande är trötta även om jag vilar två dygn, och då vill jag ju träna igen!
Det är Afro Power Dance på campushallen i eftermiddag, tänkte ta mig dit. Det var minst sagt länge sen!
Nu under sommaren är de passen gratis, och då går de inte att boka via hemsidan heller. Undrar hur det går till då?
Men men, det löser sig. De passen är tydligen utomhus vid fint väder, skulle ju vara jättekul men här regnar det idag igen, exkursionen blev inställd idag igen.

Har en hel del att göra i eftermiddag, både plugg, sektionsarbete, städning och djuren... Hann inte med akvariet igår och dessutom slutade akvariepumpen fungera inatt. Den krånglar ibland, så nu måste jag få igång den också.
Först är det dags för lunch- jag är jättehungrig!     

Kommentarer
Postat av: rooroo

jag studerar själv i åbo, i finland!

tredje året rullar igång snart. själv sitter ja o väntar på att få åka till studieorten.

och det är bara en vecka kvar:) vad pluggar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback