Vad har hänt med min arm?

Sen igår morse har min arm varit helt knäpp... Den gör ont, hänger sig och jag kan varken lyfta på den eller göra alltför snabba rörelser. Väldigt irriterande, jag blir så handikappad... Har det inte gått över imorrn eller så, så får jag väl kolla upp det. Den är nästan värre idag än igår.

När jag åkte från Stockholm för några veckor sen så glömde jag lite saker, framförallt två viktiga. Den ena var min insektssamling, som en kompis som tur var kunde ta ner några dagar senare. Den andra var min termos, vilket jag upptäckte senare.
Att inte ha nån termos innebär att jag inte kan ta med kaffe på exkursionerna. Jag är trött och blir segare utan kaffe...
Som min lärare sa igår (till en kursare): "Men hallå, utan koffein i blodet är det klart att man inte kan lära sig något!"

Andra dagen på nolle-p idag. Igår var jag bara med på kvällen, vi grillade vid märkesbacken. Tyvärr kom regnet så vi var hemma tidigt. (Skönt på sätt och vis, jag hann både få hjälp att laga min cykel och så hann jag tvätta). Gudfadderiet hann i alla fall gyckla och avslöja två fusknollan, och lite hann man prata med folk.
Idag ska jag också bara vara med på kvällen, men en längre sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback