En duktig och härlig lördag

Idag har vi varit ganska duktiga!
Storstädat, slängt skräp (kartonger från soffan bland annat), lagt ut en matta, diskat, handlat, skurat...
Sen bjöd vi några vänner på middag, blev jättegott med klyftpotatis och kyckling med färskost och bacon.
Till efterrätt gino med bär. Gott! Och som alltid med gino lyckas jag självklart skära mig på rivjärnet... Men men, det är sånt som händer!

En trevlig kväll blev det i alla fall, avslutade sedan med film och lite youtube-klipp på misstag från programledare. Kul kul.

Nu är jag hemma hos mig, imorgon blir det julmarknad och mera städning! För av någon anledning var det ju inte min egen lägenhet jag städade, utan Linus... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback