Jobb, körkort m.m

Satt och kollade efter jobb igårkväll. Egentligen efter sommarjobb, men det är klart att man kollar heltidsannonserna för biologer också. Fanns faktiskt en del som lät riktigt roligt. Nu har jag ju tänkt fortsätta plugga master direkt i höst, så det får nog vänta lite... Men som sagt, ett jobb till i sommar vill jag ha!

Jag har ju inget körkort, och nu har jag inte kört på drygt ett år. Motivationen har helt enkelt saknats och nu har dessutom körkortstillståndet gått ut. Men nu börjar jag bli taggad igen! Dags att ta tag i det där kanske? Dessutom behövs körkort även för många jobb...

Tisdagar är min tv-kväll (plus Greys på onsdagar, såklart). Ugly Betty, Desperate Housewives och Brothers&sisters. Men ikväll får jag faktiskt saker gjorda samtidigt. Tvättar, tar hand om djuren...
Sassa är lös i lägenheten och hoppar som vanligt mellan mattorna. Nu har hon dock hoppat runt så den ena har flyttat sig en halvmeter, hon börjar få svårt att nå fram till mattan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback